Szeroka oferta szkoleń
Szkolenia w firmie dają możliwość rozwoju, poprawy umiejętności i zdobycia licznych kompetencji. W zależności od tego gdzie jesteś zatrudniony i w jakiej branży, no i rzecz jasna na jakim stanowisku, to masz doskonała możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji. Bardzo popularne są szkolenia miękkie i twarde, które różnią się specyfiką, tematyka i adresatem. Te pierwsze bazują na osobowości i predyspozycjach i kierowane są do menadżerów, liderów. Drugie z kolei mają ściśle określoną tematykę i zakres., Odnoszą się do danej kompetencji zawodowej. Przykładem twardych szkoleń są np. w obsłudze sprzętu, fryzjerskie, cukiernicze i wiele innych. Co ważne, po ukończeniu takiego szkolenia otrzymujesz certyfikat. Jak pewnie wiesz są jeszcze inne rodzaje szkoleń, które Twoja firma na pewno realizuje, a jeśli nie, to wówczas korzysta z ofert przesyłanych z zewnątrz. Wewnątrz organizacji zwykle są robione szkolenia pracownicze, a delegacja z firmy wybiera się na te biznesowe, zakończone bankietem. Szkolenia zawsze służą nawiązywaniu nowych relacji, ale przede wszystkim nabywaniu nowych umiejętności. Wyszkolony pracownik w firmie zawsze się przydaje, jest cennym źródłem informacji, a poza tym może przekazywać dane innych pracownikom, kolegom i koleżankom ze swojego działu. No chyba, ze szef wysyła Was na szkolenie coachingowe, które ma was zmotywować do działa, pomóc odnaleźć wewnętrzny sposób i pomóc uwierzyć w siebie. Rzadko kiedyś jednak firmy korzystają z takich ofert. To raczej indywidualna sprawa pracownika. Uczestniczy w czym zechce. O motywację w pracy powinien dbać pracodawca, a nie coach.
Szkolenia e-learningowe recepta na mankamenty firmy
Jest mnóstwo ofert tego typu szkoleń jak i kursów, co trzeba podkreślić. Można z nich korzystać także w wersji online, czyli nie wymagają przemieszczania się i opuszczania miejsca pracy. Szkolenia dotyczą strategii e-learningowej, podczas których dowiesz się, jakie Twoja firma posiada mocne strony, jak również co należałoby zmienić, poprawić, by ulepszyć jej działanie. W gronie przekazanych, wszystkich bardzo pomocnych wiadomości, pojawią się także te dotyczące marketingowych wskazówek. W procesie wprowadzania wykazanych, koniecznych modyfikacji, pomocne będą proponowane przez określonych szkoleniowców narzędzia. Co więcej, wszystkie te instrumenty zostają dopasowane do obecnego stanu firmy, jak również stosowanych systemów i posiadanych kompetencji przez pracowników. Po szkoleniu zdobędziesz wiedze i narzędzia, dzięki którym można sprawnie i samodzielnie nimi zarządzać, monitorować, a także optymalizować. Taka strategia bezpośrednio wiąże się z koniecznością organizacji szkolenia. Więc jeśli prowadzisz firmę i chciałbyś dokonać jej skrupulatnej oceny, to koniecznie wybierz jedno z tego typu szkoleń. Każda organizacja zmaga się z określonymi problemami, nie ma firmy, która robiłaby wszystko idealnie. E-learning dostarcza instrumentów pomocnych w korygowaniu tego co złe. Dostrzeżesz także walory swojej firmy